سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بازدید

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی به همراه مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان، از کارگاه خیاطی مدرسه ریحانةالنبی(س) سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی به همراه مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان در بازدید از کارگاه خیاطی  مدرسه ریحانه النبی(س) سنندج، گفت: این کارگاه می تواند نقش مهمی در تولید پوشاک اسلامی در استان کردستان به ویژه شهر سنندج داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه کارگاه‌های تولیدی موجب افزایش رونق در بازار و کسب‌وکار می‌شوند، گفت: باید جامعه هدفمان که طلاب و خانواده‌های محترمشان می‌باشند را در زمینه اقتصاد خانواده و کارآفرینی آموزش دهیم تا موجب رشد و شکوفایی جامعه باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مدارس علمیه می توانند با تجهیز و توسعه فعالیت های اقتصادی در مدارس، باعث ترویج اقتصاد اسلامی در جامعه شوند.

در ادامه خانم رحمانپور، معاون مالی مدرسه علمیه ریحانةالنبی(س) سنندج در خصوص روند اجرایی این کارگاه خیاطی، گفت: این کارگاه با همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان افتتاح گردید و هم اکنون پنج نفر از دانش آموختگان مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • 222 IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    وظیفه ذاتی حوزه، محور فرهنگی است و بجای خرید چرخ خیاطی باید فضای کار فرهنگی را فراهم کرد،